Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

keskiviikko 29. marraskuuta 2017

Ohi sektori



Uskaltaako tehdä toisin?
Aina, koko elämäni ajan, olen tehnyt samoin.
Joka vuosi
Kerta toisensa jälkeen 
On tuoksunut kardemummalta, kanelilta, lantulta, porkkanalta, kinkulta ja joulutortuilta.
Kuitenkin ne makuelämykset ovat painuneet mieleen.
Ja perinteet
Tutut
Turvalliset
Puhdas koti
Koristelut
Rakkaat 

Voiko nuo päivät elää toisin?
Entä jos on pakko elää toisin?
Elämä on saattanut heittää saavillisen hileistä, jäistä vettä niskaan, jolloin ihminen on yksin.
Lapsilla omat menot, elämät, suunnitelmat ja heidän villissä ja vapaassa maailmassaan on tärkeämpiäkin kohtaamisia kuin yksinäinen vanhempi.
Kuka välittää siitä, että hänellä on tunteet?
Kuka hänet huomaisi?
Äitien- /isienpäivänä hän odottaa lapsiaan käymään.
Puolustelevia selityksiä!
Tottakai 
Ovathan he hänen lapsiaan
Eivät ehtineet 
Viesti tuli
Tai ei tullut
Oli minulla kyllä tarjoiluja varattuna 

Onko tämän vuoden kenties suurimman juhlan kanssa samat pelinappulat?
Todennäköisesti
Valitettavasti
Ehkä

Vaikka tuntuisi kipeältä ajatella kerran elämässään 
Miltä minusta tuntuu
Olisiko nyt sen aika?
Once in a lifetime

Ehdotan sinulle 
Olet poissa luettelosta kuten myyrä totesi Nalle Puhissa
Aina ei ole tarve päivystää puhelinta
Annan Sinulle rakkaani joululahjan
Sinulla on suuri etuoikeus nauttia joulunpyhistä.
Mieti etukäteen kunnon plääni.
Tee siitä itsesi näköinen
Huitaise kinthaalla muiden minä olen sitä mieltä jutuille
Jos tämä on sellainen sinulle
Saan minä rukkasen💕

Ei kommentteja: