Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

maanantai 20. marraskuuta 2017

Miksi, äiti?

20.11.2017

miksi, äiti



mä itken
onko toivetta huomisen

sydäntä ahdistaa
pahat asiat kaivertaa

syövät uskoa elämään
joudun kaiken kärsimään

miksi, äiti?
Äiti, miksi?

Haluun olla äiditön
tuntematon kasvoton

kulkea omaa tietäni
leveää reittiäni

haluun tuntea vapauden
sen kaiken keveyden

miksi, äiti?
Äiti, miksi?

Et sä tajuu tätä tyyppii
ei sun tarviikkaa
ei mua harmita

sä katot mun perää
niin sä seuraat mun elämää

ei mun jutut kestä valoo
mitä teen nostat aina haloo

en tiedä missä oon
et tiedä missä mä oon

miksi, äiti?
Äiti, miksi?

Et sä pysty koskee tähä
et oo äiti lähelläkää

mun on ikävä sua äiti
sun syliä, äiti

rakastatko viel mua, äiti?
Haluutko tukea mua, äiti?

Miksi teet tän mulle, äiti?
Onko rakkaus kestävää, äiti?

Mun on ikävä sua, äiti

Ei kommentteja: