Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

lauantai 5. joulukuuta 2015

Monta Maailmaa


Monta Maailmaa

minulla on maailma
sinulla on maailma

mikä on totta?
Mikä on oikea?
Onko joku väärä?

Minulla on elämä
pidätkö sitä vääränä

katsotko peilistä
mietit eilistä

mitä sanoit
mitä sanomatta jäi

onko kuva todellista
vai kuplaa, haaveellista

mikä on oikea elämä?
Avautuuko se mulle ensi keväänä

Vai elänkö tätä elämää
mikä jäljelle jää

näillä nappuloilla
enkä yhtään yritä hakkeroida

suurempaa suunnitelmaa
josta monet sanat lupaa

niin  usein tuntuu turhalta
kuin loskaiselta kuralta

mitä järkeä kaikessa on
oonko täysin tarpeeton 
                                   
yks lysti mitä mulle kuuluu
joka tapauksessa maailma muuttuu

minä en
jään yksin kaivaten

sitä elämää
en yhtään enempää

Ei kommentteja: