Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

lauantai 11. elokuuta 2018

Kunsootsä






Kun soot vaa sä
Nii sun elämä
Muuttuu kuulemma
Nii moon kokenu
Ku oon kokeellu

Jonset soo sä
Nii soot mä
Enkä mä kuiteskaa voi olla sä
Koska mä en haluu olla ku ainoastaa mä
Mutta ku mä oon mä

Niin sillon -jos sä olisit mä- säki jäisit suustas kiinni
Sä vahingossa innostuisit
Unohtasit että käyttäytyisit niinku ihimiset
Sä tirauttaisit kyyneleen jos susta siltä tuntuis.

Suaki kiinnostais justii se ihiminen. Ei ny niinkää mitä se on syöny
Mutta sen sisin. Kirurgit tutkikoot ja kaivelkoot muuten.
 Sä vaan keskittyisit siihe ihimisee.

Ku sä vaa haluat hyvää
Kun sä olisit ajatellu nii että turhaa olisit kaiken läpi kulkenut, ellet voisi jakaa siitä hyvää toisen ihimise elämään

Mutta jos sä kuiteski mieluummin oot sä
Niin antaisitko mun olla mä?

Ei kommentteja: