Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

torstai 16. elokuuta 2018

Impulssit

Impulssit

Mä en käsitä kuinka voi ihminen olla erikoinen?
Kuinka mut on oikeen rakennettu ja sisään on asennettu
Kaikenlaista kamaa, mutta ei ymmärtääkseni mitään turhaa
Kuitenkaan

Tuntuu että jos vaan uskaltaa kiivetä portaita ullakolle
Mennä kaapeille ja laatikoille, jotka siellä turhina ovat pyörineet
Astua vahingossa peilin päälle ja sitten  toivoa parasta, ettei vaan kukaan nää nyt, tätä mun haavaa jalassa.

Meinaan senkin piilotella, etteivät ne taas ala voivotella 
Miten sulla on kolhuja vartalossas, etkö voisi vähän katsoa
Mihin jalallas astut. Kohta sun jalkaskin on tulehtunut, mutta et oo kyllä yhtään valitellut.

Joo, en mä osaa valittaa, koska se ei oo ikinä ollut mun tapana.
Mä tykkään kirjoittaa, laulaa, tuottaa mun ekoilutaidetta, tanssia musiikin mukana ja kokea olevani elossa.


Mua vähän pelottaa, niinku laulaa Keko Salata, koska en tiedä mitä näistä ullakollani lojuneista laatikoista vielä löytyykään.
Tiedän että niissä on paljon arvokasta, rikkinäistä mutta ikuista.

Mun elämästäni on löytymässä paljon impulsseja
Jotka on iloisia.
Niistä säkin saat hyvää oloa ja toivoa

Kun mä  kerta pystyn kiipeemään mun ullakolle
Ei sun kannatakaan alkaa mua estellä.
Anna mun kiivetä
Anna mun tutkia
Ei tää oo yhtään haitallista

Kyllä mä lupaan sulle kertoa mun tuntoja
Tulkoot ne vaikka näin impulsseina
Ei oo väliä vaikka et jaksaisi aina lukea jokaista lausetta
Koska mulle on tärkeintä että voin ilmaista 
Itseäni
Hiljaisuudessa
Yksinäisyydessä

Impulsseissa

Ei kommentteja: