Levykutosella

Levykutosella
Ajatuksia elämästä

tiistai 17. huhtikuuta 2018

Muston tullu




MUSTON TULLU 

Joo.
Ei urheiluhullu
Vaan
Ottaako kuullu?

Moon alakanu olla
Justii tämmöne
Oman näköne
Ja olone

Välillä kinkkine
Hankala naine

Mä oon alakanu uskaltaa 
Välillä huutaa

 No emmäny aina huua
 Mutta mielipiteen oon päättäny tuua
 Juluki mitä tuumaa
 Puhua suun puhtaaks
 Raikkaaks

 Ettei mun syäntä ahista
 Eikä mikää mua purista

 Siinä onki taitoa vaativa laji
 Etten kaveria verille raavi

Mun kaverit on mun ykkösiä
Ne ei oo ikinä kakkosia

Ne on mun ihteni peili
Vaikka niitten kieli 
Joskus mua satuttais
Niimmä tiijän
Että mun parasta ne tarkottaa
Aina mua rakastaa

Vaikka musta on tullu
Tämmöne omallaisensa kylähullu

Tipalle tämäki rosessi on menny
Enneku Mä oo uskaltanu kokata oma menyy

Iha mun näköse
Ei mikää hääppöne
Mutta oon ite
Tyytyvääne

Jokku sanoo että elä välitä mitä muut susta aatteloo
Jos eivät tykkää nii olokoot

Piä sä vaan ittes ittenäs
Kiinni sun elämäs!

Kun sulla on hyvä olla
Ei kaveritkaa oo hunningolla 

Ei kommentteja: